• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59615
+
-

راه‌اندازی شب بازارها  در اصفهان

در استان اصفهان
راه‌اندازی شب بازارها  در اصفهان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: راه‌اندازی بازار شب در اصفهان با هدف ساماندهی دستفروشان شهر و رونق کسب و کار مردم به‌ویژه برای اقشار کم‌درآمد در برنامه‌های شهرداری قرار گرفته است. 

«حسین امیری» در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: برای راه‌اندازی بازارهای شب در نقاط مختلف شهر تاکنون چند نقطه پیشنهاد شده، اما در حال حاضر تنها یکی از محل‌های پیشنهاد شده تایید شده است. وی تاکید کرد: راه‌اندازی بازارهای شب به لحاظ مسائل حاشیه‌ای، امنیتی و اجتماعی نیازمند همکاری و هماهنگی با سایر دستگاه‌هاست. معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: در صدد هستیم بخشی از دستفروشان را به منظور جلوگیری از سد معبر در بازارهای شب ساماندهی کنیم که تحقق این هدف نیاز به برنامه‌ریزی دقیق، مطالعه و کار عملیاتی دارد. وی با اشاره به بودجه ۷۳۰ میلیارد تومانی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان در سال جاری گفت: میزان بودجه در مقایسه با سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است. 

امیری با بیان این‌که بودجه خدمات شهری در دو بخش عمرانی و جاری تعریف شده است، افزود: از ۷۳۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده، ۵۱۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی و ۲۲۰ میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان اختصاص داده شده است. امیری با بیان این‌که پروژه‌های عمرانی تعریف شده با جدیت دنبال می‌شود، اظهار کرد: در سال جاری با اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی خدمات شهری در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان تحولات چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید